نرم افزار مدیریت مطب قلب و عروق

نرم افزار مدیریت مطب  قلب و عروق

       


پزشکان متخصص قلب و عروق از آن دست پزشکانی هستند که بیماران غالباً به آنها چندین بار جهت ادامه درمان مراجعه می نمایند. استفاده از شیوه های سنتی تشکیل پرونده کاغذی و سپس جستجوی زمانبر و دستی آنها، همچنین فراموشی بیماران و عدم به همراه نگه داشتن برگه های آزمایش و نسخ قبلی و .... ، همگی مواردی است که مطب را نیازمند یک اتوماسیون مدیریتی می نماید. نرم افزار مطب طراحان طب ویژه تخصص قلب و عروق جهت مکانیزاسیون امور مطب و همچنین مدیریت و حسابداری مطب طراحی گردیده تا نیازهای اساسی پزشکان را برآورده نماید.



یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار مطب طراحان طب استفاده از کارت های ویزیت هوشمند بیمار است که هم جهت تبلیغات پزشک مورد استفاده قرار می گیرد و هم از آن جهت شناسایی اتوماتیک و هوشمند بیمار توسط سیستم استفاده می گردد.

محیط کاربری خاص و منحصربفرد و در عین حال ساده و روان طراحی شده برای پزشک قلب و عروق و نیز برای منشی، این نرم افزار را بسیار متمایز از سایر نرم افزارهای موجود می نماید به طوری که پزشکان می توانند تا سالیان متمادی از آن بدون هیچ مشکلی استفاده نمایند. ساختار منسجم، بک بون قوی، تجزیه و تحلیل دقیق برنامه و در نهایت جامعیت نرم افزار از لحاظ رفع نیازهای اساس پزشک و مطب از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشند. 

نرم افزار مطب طراحان طب ویژه تخصص های : نرم افزار مطب پوست ، مو و زیبایی ، نرم افزار مدیریت مطب زنان و زایمان ، نرم افزار مطب تخصص داخلی ، نرم افزار مطب مغز و اعصاب ، نرم افزار مطب چشم پزشکی ، روانشناسی  ، نرم افزار مطب دندانپزشکی ، نرم افزار مطب ارتوپدی ، نرم افزار مطب آنکولوژی ، نرم افزار مطب قلب و عروق ، نرم افزار تخصصی مطب گوش و حلق و بینی ، نرم افزار  مطب آنکولوژی ، نرم افزار مطب تخصص غدد ، .....



دانلود رایگان نرم افزار مدیریت مطب


ابتدا نرم افزار مطب را از لینک زیر دانلود فرمائید:

دانلود دموی نرم افزار ارسال انبوه آگهی

پس از Extract  نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe  مراحل نصب آغاز می گردد که در طی کار با صفحه ای حاوی دو گزینه Custom و Complete  مواجه می گردید . با انتخاب Custom و سپس Next در صفحه باز شده گزینه Change را کلیک نمائید تا بتوانید مسیر نصب برنامه را درایوی غیر از درایو ویندوز قرار دهید. برنامه به هیچ عنوان نباید در درایو C  (درایو ویندوز)  نصب گردد.

در صورتی که اکسس 2007 بر روی سیستم شما نصب نمی باشد ، فایل زیر را دانلود و با دنبال کردن مراحل آن را نصب نمائید . 

دانلود اکسس 2007

پس از نصب برنامه، لطفاً جهت دریافت کد موقت جهت تست دمو لطفاً با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان مربوطه کد موقت را به همراه راهنمایی های لازمه ارائه دهند. 



از امکاناتی که در صفحه کاربری منشی قرار داده شده می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 با ورود یک بیمار به مطب، منشی یک پرونده الکترونیکی برای وی تشکیل می دهد. یک کارت هوشمند ویزیت نیز جهت شناسایی هوشمند توسط سیستم در مراجعات بعدی به وی تعلق می گیرد.
 با ورود هر یک از بیماران، مشخصات هر یک از آنها به صورت اتوماتیک و هوشمند در لیست انتظار سیستم منشی قرار می گیرد تا از آن جهت مدیریت ورود، ویزیت، امور مالی و بیمه ای و ... استفاده نماید.
 ثبت اتوماتیک نسخ بیمه ها توسط نرم افزار انجام می گیرد که در نهایت می توان از آن دیسکت سازمان بیمه ها را تهیه نمود. (پشتیبانی از تمامی انواع بیمه های نیروهای مسلح، تامین اجتماعی ،.... )
 اسکن تمامی پرونده های قبلی کاغذی وی، گرافی ها، نسخ قبلی، داروهای تجویزی، برگه های آزمایش و ... توسط منشی انجام گرفته و در پرونده الکترونیکی بیمار جهت مشاهده پزشک قلب و عروق ذخیره می گردد.
 ثبت حق ویزیت بیمار به صورت اتوماتیک توسط سیستم انجام می گیرد و نیازی به منشی نمی باشد. همچنین چاپگر نیز فیش حرارتی بیمار را خودکار چاپ می نماید.
 نوبت دهی برای هفته ها و ماه های آتی بیماران توسط منشی از بخش وقت دهی نرم افزار انجام می گیرد.  وقت دهی به بیماران در این قسمت برای چندین پزشک حاضر در مطب به صورت مجزا و توسط یک منشی قابل انجام است.
 اعلام شماره نوبت بیمار جهت ورود به اتاق پزشک توسط سیستم و پخش آن از طریق تابلوی اعلانات الکترونیکی موجود در سالن انتظار صورت می گیرد.
 اعلام ورود بیمار به اتاق پزشک توسط آلارم نرم افزار به پزشک

 قابلیت های تعبیه شده در محیط کاربری پزشک قلب و عروق :

قبل از ورود بیمار به اتاق پزشک اطلاعات بیمار به صورت جامع و یکجا در محیط کاربری پزشک بر روی تبلت و یا سیستم کامپیوتری وی مانند Allinone به نمایش درمی آید. تمامی تصاویر قلب، درمان های صورت گرفته، گرافی ها، نسخ ، یادداشت های دیجیتالی، داروهای مصرفی و تجویزی، شرح و جزئیات درمان و ... با یک نگاه پزشک و بدون نیاز به کلیک، تایپ و یا جستجو به راحتی قابل مشاهده می باشد.
 پزشک می تواند به راحتی با قلم نوری نسخه بیمار را بر روی دفترچه بیمه درمانی وی بنویسد، نسخه را به بیمار ارائه دهد و سیستم هم نسخه الکترونیکی را دقیقاً با دستخط خود پزشک در پرونده بیمار ذخیره خواهد نمود. همچنین می تواند هر یک از تصاویر و گرافی ها را انتخاب و آنها را با قلم نوری سیستم و یا قلم تبلت به راحتی ویرایش نموده، مطلبی بنویسد و یا علامتگذاری نماید و در نهایت در سیستم ذخیره خواهند شد.
 این نرم افزار قابل اتصال به تمامی دستگاه های پزشکی مانند آنژیوگرافی ها و ... می باشد که به راحتی عکس و فیلم دریافتی از آنها در پرونده ی بیمار ذخیره می گردد.
 قابلیت اتصال به اسکنر، چاپگر، دوربین دیجیتال، وب کم و.... نیز وجود دارد.
 همچنین پزشک در همین صفحه می تواند تاریخ و ساعت ویزیت های گذشته بیمار را مشاهده نماید.
 لیست انتظار بیماران حاضر در مطب نیز جهت مدیریت وقت پزشک از همین صفحه برای پزشک قابل رویت می باشد.
 در همین صفحه پرونده مالی بیمار جهت اعمال تخفیف از طرف پزشک و یا برگشتی به بیمار نیز وجود دارد.
 نوع قلم، ضخامت قلم، رنگ قلم و ... برای نوشتن با قلم نوری پزشک قابل تنظیم می باشد.
 امکان تعریف فرم های بیمار که پزشکان قبلاً آنرا به صورت دستی جهت نوشتن شرح حال اولیه بیمار پر می کردند، در این سیستم به صورت Word وجود دارد. از این پس این فرم به صورت الگو در تمامی پرونده های بیمار به صورت خام ظاهر می گردند تا پزشک به راحتی آنها را با قلم نوری پر کند و سیستم هم آن را با دستخط پزشک در پرونده بیمار ذخیره نماید.
 کیفیت بالای تصاویر و حجم کم آنها باعث سرعت بالای بارگذاری تمامی تصاویر و پرونده ها می گردد تا اتلاف وقتی برای پزشک وجود نداشته باشد.
 پزشکان قلب و عروق به راحتی می توانند این اطلاعات پرونده بیماران را در بیمارستان نیز به همراه داشته باشند. یعنی پزشک به راحتی و بدون نیاز به اینترنت می تواند برگه های آزمایش، اسکن تصاویر و گرافی هاف نسخ و داروهای تجویزی و مصرفی بیمار و سایر اطلاعات لازم را به راحتی از تبلت خویش به صورت جامع و یکجا مشاهده نماید و همچنین مجدد آنها را انتخاب و با قلم تبلت آنها را ویرایش نموده، علامتگذاری کرده و یا بنویسد و مجدد در تبلت ذخیره نماید. به علاوه پزشک می تواند اطلاعات جدید موجود در بیمارستان را به راحتی با اسکنر نرم افزار مطب دریافت نموده و آنها را در تبلت ذخیره نماید.
 به محض بازگشت به مطب خود سیستم هوشمند مطب طراحان طب، تمامی اطلاعات سیستم منشی و تبلت پزشک و سیستم کامپیوتری پزشک را اتوماتیک هماهنگ سازی اطلاعاتی می نماید. (چرا که در غیبت پزشک ممکن است اطلاعات جدیدی به سیستم منشی اضافه گردد و همچنین پزشک هم اطلاعات جدیدی از بیمارستان را در تبلت خویش دارد ). این سیستم برای اولین بار توسط گروه طلای نرم راه اندازی گردیده که توجه بسیاری از پزشکان عزیز را به خود جلب نموده است.

 کارایی نرم افزار، محیط کاربری بسیار آسان و دسترسی راحت، پروسه های اتوماتیک و هوشمند طراحی شده، نظم و انسجام و ارتباط دقیق بین ماژول های نرم افزار در کنار یکدیگر یک اتوماسیون قوی مدیریت مطب را بوجود آورده اند که خیال پزشک را از بابت تهیه این سیستم آسوده می سازد.
 تهیه گزارشات مالی به همراه جزئیات کامل به صورت هفته ای، ماهانه یا در هر بازه زمانی دلخواه جهت اطلاع از بدهکاریها، بستانکاریها، سررسید چک ها، .....
 تعیین سطح دسترسی مختلف برای کاربران پزشک و منشی مانند جلوگیری از حرف پرونده برای منشی و ...
 تهیه اتوماتیک log از عملیلت انجام گرفته توسط منشی در سیستم خود
 تهیه فایل پشتیبانی اتوماتیک و دستی از سیستم ها جهت حفظ امنیت اطلاعات
 ارائه وب سایت به پزشکان تخصص قلب و عروق جهت معرفی پزشک، افتخارات، تخصص، خدمات و ..، عضویت در شبکه پزشکی کشور 

مطالب مرتبط

نرم افزار مدیریت مطب پزشکان 
نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکان 
نرم افزار مدیریت مطب پوست و مو و زیبایی 
نرم افزار مدیریت مطب پزشکان زنان و زایمان 
نرم افزار مدیریت مطب چشم پزشکی 
نرم افزار مدیریت مطب پزشکان اورولوژی
نرم افزار مدیریت مطب پزشکان ارتوپدی
نرم افزار مدیریت مطب پزشکان مغز و اعصاب
نرم افزار مدیریت مطب پزشک آنکولوژی
نرم افزار مدیریت مطب پزشکان اطفال
نرم افزار مدیریت مطب پزشک متخصص داخلی
نرم افزار مدیریت مطب تخصص غدد
نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی 
نرم افزار مدیریت کلینیک و درمانگاه 

کلیه حقوق وبسایت متعلق به گروه طلای نرم می باشد.